Thursday 5 May 2011

semuanya disini

blog nie aku buat utk meluahkan segala yg aku rasa patut aku luah kan dan nk kongsi dgn semuua org...kdg kita x blh pendamkan masalh tu sendiri takut buat kita tekanan dan kdg2 bkn semua org nk dgaq masalah kita..kdg2 org jemu dan bkn jga semua org pendengaq yg setia....so sb tu aku buat bloq nie utk meluahkan apa yg terbuku kat hati aku nie....mula2 aku nk cita pasai diri aku nie...ramai org kata aku suka pandang org pelik tp sebenarnya aku pandang tu sebab depa yg pelik hehhehehheh...x la aku memg sk ushar org mgkin sb org tu comeii n apa2 la yg blh buat aku tertarik...so jgn la pikiq yg bkn2 ye..bkn nya aku tgk tempat yg sensitif hhehehe..aku ska bkawan dgn ramai org tapi kdg2 aku rasa org zaman la nie kalaw nk bkawan mesty nk kawan dgn org yg hot kan...bila bkawan dgn org hot baru la dapat perhatian...ush2 x pham la aku dgn org zaman la nie tapi bkn semua org mcm tu mgkin setengah org ja kowt...hmhmhm apa2 pun aku sudi bekawan dgn semua org x kira la siapa pun janji ikhlas...ukhwah itu sgt penting....

No comments:

Post a Comment