Wednesday 4 January 2012

Dugaan Hati.. tepat atau tidak??

Jangan kau lari...aku x mampu nk kejar..,jgn kau sembunyi aku x tahu mencari..,jangan kau merajuk..aku x pandai memujuk...bla..bla..bla..lagu siapa ini..bukan lagu kau tapi lagu aku...utk siapa..? utk insan yg bergelar sahabat....(mukadimah je nie)....

Ada salah faham yg perlu dijelaskan..tapi tentang apa?? aku pun x pasti..dan yg pasti hati ini sudah menduga cuma tepat atau tidak.. sekiranya mengenai entry stalkerkah aku..kau mjadi rimas..pcaya lah aku juga lemas dalam kekeliruan ini.... sesungguhnya insan yg sering aku stalker bukan kamu..

x perlu mnjadi asing dalam dunia sendiri...x perlu lari kedunia lain...sesungguhnya ianya cuma salah faham..x perlu sepi jika ingin berkata2..x perlu malu jika ianya salah..wahai kawan jadi lah seperti dulu...ckup lah seperti dulu..aku terasa bagai disisih..disisih oleh sikap mu yg baru..tapi apa salahku?

seandainya dugaan hati aku tepat..maaf kerna merimaskan mu seketika..tpi jika tersalah duga anggap la aku sedang keliru...keliru memikirkan mgapa kau berubah.....

buat semua kawan2 seandainya ada kata2 atau perbuatan yg x disenangi..aku memohon maaf..kdg2 lidah x dapat dikontrol...

buat awak: senyumlah semula..jadilah seperti dulu..awak kawan yg baik..

No comments:

Post a Comment